Accessibility Tools

  • Content scaling 100%
  • Font size 100%
  • Line height 100%
  • Letter spacing 100%
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 21:15

Στρατηγική Marketing Καινοτόμου Προϊόντος Κύριο

Γράφτηκε από τον
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Τα ελληνικά προϊόντα και τρόφιμα, μολονότι ομολογουμένως στην πλειονότητά τους είναι υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας αντίστοιχα, διεισδύουν δύσκολα στις αγορές της Ευρώπης. Αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην έλλειψη σωστού marketing

 


Αναλαμβάνουμε για εσάς το Marketing Προϊόντων & Τροφίμων και ειδικότερα τις εξής υπηρεσίες:
 

  • Κατανόηση συμπεριφοράς καταναλωτών
  • Ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικής
  • Γνωστοποίηση ποιότητας τροφίμου στο αγοραστικό κοινό
  • Ανάπτυξη μάρκας (branding) ή επιλογή μάρκας ιδιωτικής ετικέτας (private labeling)
  • Σχεδιασμός εταιρικής/προϊοντικής ταυτότητας
  • Packaging & labeling
  • Επίτευξη βέλτιστου αποτελέσματος από τις προωθητικές και επικοινωνιακές δραστηριότητες της επιχείρησης
  • Digital Marketing
  • Επίτευξη αποτελεσματικής εμπορευματοποίησης του προϊόντος
  • Ανάπτυξη της παρουσίας της επιχείρησης σε νέες αγορές
Διαβάστηκε 4929 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 23:18
Dimitris Kollias

Διαχειριστής της εταιρίας ΔίΚΕ, επίσημος συντακτης.

https://dike.gr
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
No Internet Connection
No Internet Connection