Τι είναι το ISO 13.485;
Μάλλον δεν υπάρχει άλλη βιομηχανία όπου η σημασία της πιστοποίησης του προϊόντος είναι τόσο σημαντική όσο στο σχεδιασμό και την κατασκευή των ιατροτεχνολογικών προϊόντων(ΣΚΙΠ).
Πιστοποίηση παραγωγής για Βιολογικά Προϊόντα
Η βιολογική γεωργία είναι ανάμεσα στους σημερινούς ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στον τομέα της γεωργίας, χάρη στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση των καταναλωτών. Δεδομένου ότι η δημοτικότητα των βιολογικών έχει αυξηθεί, δημιουργούνται κίνητρα να παραποιήσουν προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας στην αγορά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙAΧΕΙΡIΣΗ
Στις μικρές επιχειρήσεις που στερούνται της δυνατότητας πλήρους απασχόλησης εξειδικευμένων στελεχών, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να αναπτύξουν περαιτέρω τις δραστηριότητες τους, προσφέρουμε υπηρεσίες διαχείρισης κρίσιμων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων (διεύθυνση Πωλήσεων) διοίκηση ανθρώπινων πόρων, προμηθευτές, εκπαίδευση), ως εξωτερικοί συνεργάτες.
Η τέχνη της Διαπραγμάτευσης είναι το Κλειδί για τα στελέχη, τους σύγχρονους πωλητές, τους επιχειρηματίες, ικανό να απογειώσει, αλλά και να προσγειώσει απότομα, να φέρει το καλύτερο ή το χειρότερο αποτέλεσμα.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.
zxcvasdfv
Η αισθητική του προϊόντος στις σημερινές απαιτητικές αγορές, έχει πρωτεύοντα ρόλο, επειδή αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τρόπους έλξης καταναλωτών και είναι εκείνη που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα. Η εμφάνιση σε συνδυασμό με το brand name είναι οι παράγοντες που προωθούν το προϊόν. Το σχέδιο ενός προϊόντος καθώς και η συσκευασία του διαδραματίζει έναν κρίσιμο ρόλο στην οικοδόμηση της επιχείρησης και στην αναγνώριση των εμπορικών σημάτων της.
Η ΔΙΚΕ κατά τον σχεδιασμό μιας συσκευασίας βασίζεται στην έρευνα ανταγωνισμού, στο υλικό επιλογής κατασκευής, στο φινίρισμα και στην τελική ποιότητα εκτύπωσης.
Η ΔΙΚΕ σχεδιάζοντας μια αποτελεσματική συσκευασία, στηρίζεται στα εξής σημεία:
- Να ξεχωρίσει ανάμεσα σε μια πληθώρα ανταγωνιστών.
- Να κάνει αντιληπτό το είδος του προϊόντος.
- Να τραβήξει το ενδιαφέρον του καταναλωτή προκειμένου να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες.
- Να διευκολύνει το καταναλωτή να βρει τις οδηγίες χρήσης του προϊόντος και πληροφορίες για το περιεχόμενο της συσκευασίας.
- Να δώσει στοιχεία που χρειάζεται ο καταναλωτής για το προϊόν.
Για δημιουργία προσφοράς ανάλογα με τις ανάγκες σας, επικοινωνήστε με έναν αρμόδιο συνεργάτη μας.