Στη βάση της είναι μια πολύ απλή ιδέα, η οποία προσφέρει οφέλη και στις δύο εμπλεκόμενες πλευρές. Κάθε χρήστης μπορεί να συνεισφέρει δίνοντας από μόλις ένα ευρώ μέχρι αρκετές εκατοντάδες, ανάλογα με τα προσφερόμενα πακέτα χρηματοδότησης που ορίζει ο δημιουργός της καμπάνιας. Για να αυξήσει τις πιθανότητες στήριξης από τους ιδιώτες, η επιχείρηση προσφέρει κάποια αποκλειστικά προνόμια. Για παράδειγμα, οι πρώτοι υποστηρικτές μπορούν να αποκτήσουν το τελικό προϊόν με σημαντική έκπτωση ή να λάβουν μια συλλεκτική έκδοση και άλλα δώρα. Έτσι, όλοι έχουν κάποιο κίνητρο.
Η χρηματοδότηση από το πλήθος είναι εφικτή χάρη σε ειδικευμένες διαδικτυακές πλατφόρμες που παρέχουν την απαιτούμενη ασφάλεια συναλλαγών και τα απαραίτητα εργαλεία για τη διαχείριση της καμπάνιας. Η πιο γνωστή από αυτές είναι το Kickstarter, ενώ ιδιαίτερα ενεργές είναι και οι Indiegogo, RocketHub, Fundly, Appsplit (για apps), GoGetFunding, Peerbackers. Αν και το crowdfunding είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας, υπάρχουν και πλατφόρμες crowdfunding για ειδικά ενδιαφέροντα, όπως το AgFunder για την αγροτικό τομέα, το CircleUp αποκλειστικά για καταναλωτικά προϊόντα ή το Kiva που βοηθά μικρές επιχειρήσεις σε χώρες του αναπτυσσόμενου κόσμου.
Τα συστατικά της επιτυχίας
Στην DiKe γνωρίζουμε όλες τις διαδικασίες που πρέπει να κάνουμε πριν και μετά την δημιουργία την Επιτυχημένης Καμπάνιας