Αξιολόγηση αποδοχής προϊόντος (ισχύουσα και εκτιμώμενη μελλοντική ζήτηση, προσδοκώμενη τιμή πώλησης, μέγεθος και διαστάσεις συσκευασίας, κ.λπ)
- Προσδιορισμός / Αξιολόγηση / Ταξινόμηση πιθανών αγορών-στόχων
- Δημιουργία πλάνου πωλήσεων και δικτύων διανομής για κάθε αγορά
- Δημιουργία πλάνου επισκέψεων επαφών πελατών εξωτερικού
Διείσδυση σε ξένες αγορές
Εφόσον η επιχείρηση έχει επιλέξει τις «καλύτερες» αγορές για τα προϊόντα της, η επόμενη απόφαση αφορά στη μέθοδο διείσδυσης στις αγορές-στόχους. Οι παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη για την απόφαση αυτή είναι:
- Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού και οι πιθανοί κίνδυνοι.
- Η χρηματοοικονομική δυναμική της επιχείρησης.
- Οι περιορισμοί και τα εμπόδια που πιθανόν θα συναντήσει η επιχείρηση στην προσπάθειά της.
- Το είδος του προϊόντος ή υπηρεσίας που θα εξαχθεί.
- Οι ιδιαιτερότητες της κάθε αγοράς.